Empresa

Torre

Descripción de la Empresa

Independent Recruiter

Provincia

San José

Localidad

remoto

Salario

12.000 to 24.000 USD per year

Tipo de Contratación

Tiempo Completo

Descripción de la Plaza

Skills and experience needed
1+ year of experience in Customer service

Responsibilities
Get candidates to find their dream job helping companies as well to find the talent they need.

To do that, you'll learn about and be responsible for:
Make customers love us!
Maximize the quality and quantity of applicants for our openings.
Make sure that our algorithms are working as expected and are assertive when ranking and matching candidates.
Monitor all of our applicant's acquisition channels, making sure they are performing well and giving feedback to improve them.
Increase retention and NPS.
Help and guide candidates through their application process.

Additional requirements (other than skills)
You should be able to learn on the fly.
Be curious, innovative, inquisitive, fast-moving, and passionate about discovery.
As we are 100% remote we expect all Torrex to have a fluent english. Please make sure to answer in english all of the questions added in the application process.

Mínimo Nivel de Inglés Requerido

Avanzado

Esta Oferta de Empleo ha expirado

Encuentre otras Ofertas de Trabajo similares en nuestro Buscador de Empleos
Búsquedas Relacionadas
Empleos en San José
Empleos monitor

Control de Calidad

  • Ubicación: Escazú | Provincia: San José
  • Se busca una persona CON EXPERIENCIA de más de cinco años para: - Supervisar la calidad de los productos. - Llevar a cabo las implementaciones...
  • Publicación: 15/09/2021 - Salario: ----------

Técnico en redes y computación

  • Ubicación: San José | Provincia: San José
  • El Colegio Británico de Costa Rica requiere contratar Técnico en Redes y Computación Funciones inherentes al puesto Monitorear, diagnosticar y solucionar problemas relacionados con la...
  • Publicación: 08/07/2021 - Salario: ----------

Helpdesk Nivel 2

  • Ubicación: La Sabana | Provincia: San José
  • Nivel de ingles requerido B2+. Helpdesk Nivel 2 Support Agent es responsable de recibir reportes de incidentes y solicitudes de usuarios finales en la compañía,...
  • Publicación: 30/08/2021 - Salario: ----------